شناسهٔ خبر: 21091 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

سخنرانی اکبر ترکان و حامد مظاهریان در مراسم اختتامیه

جزییات همایش ملی «معمار، نظام‌مهندسی و افق‌های‌پیش‌رو»/ ایلام میزبان اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان ۳۰ استان کشور

نشست همایش ملی «معمار، نظام‌مهندسی و افق‌های‌پیش‌رو»، عصر امروز دوم اردیبهشت ماه با سخنرانی مشاور رئیس‌جمهور، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، رونمایی از دو کتاب «آشنایی با نماهای شیشه ای» و «معماری امروز ما» و معرفی آثار یکی از معماران برجسته کشور به کار خود در ایلام خاتمه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، همایش ملی «معمار، نظام مهندسی و افق‌های پیش رو» به مناسبت روز معمار و به همت سازمان نظام مهندسی کشور و سازمان نظام مهندسی استان ایلام به مدت دو روز و از روز گذشته اول اردیبهشت ماه با حضور اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور و ریاست سازمان نظام مهندسی کشور، حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، مهدی حجت عضو هیات علمی دانشگاه تهران و از بنیانگذاران سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مسئولان استانی و معماران برجسته کشور و معماران عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ۳۱ استان کشور آغاز شد.

در این همایش دو روزه که هم اکنون در حال برگزاری است برای روز گذشته اول اردیبهشت ماه علاوه بر بازدید از نقاط دیدنی استان ایلام و بازدید از سد ایلام، آبشار دالاب و پارک جنگلی چغاسبز، نشست گروه تخصصی معماری سازمان نظام مهندسی ساختمان با سخنرانی اکبر ترکان و نشست پرسش و پاسخ در مورد روند اجرای فعالیت‌های سازمان نظام مهندسی استان‌های سراسر کشور برگزار شد.

هم اکنون جلسه گروه تخصصی معماری با سخنرانی مهدی حجت عضو هیات علمی دانشگاه تهران در حال برگزاری است. در این نشست تخصصی نیز ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی نیز حضور دارند.

از دیگر برنامه‌هایی که برای روز پایانی همایش ملی «معمار، نظام مهندسی و افق‌های پیش رو» تدارک دیده شده، برنامه اختتامیه با سخنرانی اکبر ترکان، حامد مظاهریان و شاهین حیدری رئیس دانشکده معماری دانشگاه تهران است. همچنین پخش کلیپ معرفی آثار فرهاد احمدی عضو هیات علمی دانشکده شهید بهشتی و نمایش آثاری از وی به همراه رونمایی از دو کتاب «آشنایی با نماهای شیشه ای» و «معماری امروز ما»  از دیگر برنامه های عصر امروز خواهد بود که با اجرای زنده موسیقی توسط علیرضا قربانی به اتمام خواهد رسید. 

 در این همایش دو روزه علاوه بر اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور و ریاست سازمان نظام مهندسی کشور و حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ۳۱ استان کشور، فرهاد احمدی معمار و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، شاهین حیدری معمار و رئیس دانشکده معماری دانشگاه تهران، مهدی حجت معمار، عضو هیات علمی دانشگاه تهران و از بنیانگذاران سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و محمدجواد عرفانیان جم مشاور معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی حضور دارند./

نظر شما