شناسهٔ خبر: 210952 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۳۲ درخواست مردمی ثبت‌شده در سامانه ارتباط با وزیر راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان پاسخ داد شد

سیستان سرپرست اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از پاسخگویی کامل اداره‌کل راه و شهرسازی این استان به ۳۲ درخواست مردمی ثبت‌شده در سامانه ارتباط با وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، مطهره جهانی سرپرست اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان از پاسخگویی کامل به ۳۲ درخواست ثبت شده در سامانه ارتباط با وزیر این استان تاکنون خبر داد و گفت: این سامانه با هدف ایجاد بستری شفاف، سریع و بی‌واسطه برای ارتباط مستقیم مردم با وزیر راه و شهرسازی راه‌اندازی شده و امکان طرح مسائل، مطالبه خدمات و ارائه پیشنهادها را در حوزه‌های مختلف از جمله مسکن، راه، شهرسازی و دیگر امور مرتبط فراهم می‌کند.

وی ادمه داد: پس از ثبت درخواست‌ها، موضوعات به‌صورت سیستمی به اداره‌کل استان مربوطه ارجاع می‌شود و فرآیند رسیدگی، پیگیری و پاسخ‌دهی توسط ادارات ارتباطات و اطلاع‌رسانی استان‌ها انجام می‌گیرد که با تاکید بر اهمیت اعتماد و مشارکت مردمی تاکنون تمام پیام‌ها و درخواست‌های اخیر با دقت بررسی شده و نتیجه رسیدگی به اطلاع درخواست‌کنندگان رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: این اداره‌کل همچنین بر تداوم رویکرد پاسخگویی و تسهیل ارتباط مردمی تاکید و آماده دریافت و پیگیری مستمر مطالبات شهروندان از مسیرهای رسمی و الکترونیکی است.