شناسهٔ خبر: 21114 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نشست هم اندیشی فرماندهان پلیس راه با روسای ادارات راه و شهرسازی استان یزد مطرح شد:

گام‌ جدی برای ساماندهی و رفع نقاط حادثه خیز محورهای یزد در سال جاری

نشست مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد گفت: با برنامه ریزی كه انجام خواهیم داد به سوی ارتقا كیفیت راه‌ها و كاهش نقاط حادثه خیز، قدم های خوبی را بر خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، گردهمایی مشترک راهداران با پلیس راه با هدف تعامل بیشتر و مرور عملكرد سفرهای نوروزی  و هم اندیشی در ارتقای ایمن سازی محورها، با حضور روسای ادارات شهرستان های تابعه راه و شهرسازی استان و فرماندهان پلیس راه به میزبانی اداره كل راه و شهرسازی استان یزد برگزار شد.

در این جلسه كه فرمانده نیروی انتظامی استان نیز حضور داشت، نقصان محمدی مدیر كل راه و شهرسازی استان یزد از همه راهداران پر تلاش و فرمانده‌هان پلیس راه كه در ایام تعطیلات عید ، شبانه روز برای ایمن سازی محورها و آسایش مسافران نوروزی سفری امن و ایمن را رقم زدند تشكر و قدر دانی كرد.

وی یادآور شد: در حوزه راهداری، ایمنی راه‌ها میسر نمی‌شود مگر اینكه با هم بودن را تجربه كنیم بخصوص در ۲ حوزه پلیس و راهداری ، كه حاصل این با هم بودن ، قطعا" نتایج ارزنده و خوبی را در پی خواهد داشت .

وی در ادامه اظهار امیدواری كرد: امیدوارم بتوانیم در سالجاری، توجه بیشتری به  كیفیت راه ها داشته باشیم تا موجبات ارتقا ایمنی راه ها را فراهم سازیم و در برنامه ای مشخص نسبت به ساماندهی و رفع نقاط حادثه خیز اقدامات ایمنی لازم را انجام دهیم  تا در آینده شاهد هیچگونه حوادث جاده ای نباشیم.

رئیس شورای حمل و نقل استان با بیان اینكه خبر های حوادث جاده ای در ایام نوروز امسال بسیار تاسف بار بود، اظهار امیدواری كرد تداوم همراهی و همکاری دستگاه‌ها با یکدیگر می‌تواند در حركت رو به جلو نقش سازنده‌ای رادر كاهش این حوادث داشته باشد.

این مقام مسئول افزود: با كمك یكدیگر و استفاده از امكانات و تكنولوژی های روز و با بهره بری بالا از امكانات، می توان در ارتقا كیفی جاده ها، اقدامات خوبی را انجام داد.

وی تاكید كرد: با برنامه ریزی كه انجام خواهیم داد به سوی ارتقا كیفیت راه‌ها و كاهش نقاط حادثه خیز، قدم های خوبی را بر خواهیم داشت و با برگزاری این  نشست های دوره ای در طول سال به این هدف والا كه یكی از چند اصول برنامه این اداره كل در سال ۹۵ است، خواهیم رسید.

در ادامه ، سردار كاكاوند، فرمانده نیروی انتظامی استان ، ضمن تشكر از همكاری اداره كل راه و شهرسازی استان یزد، گفت: در حوزه ایمنی راه ها ، استان یزد از سطح قابل قبولی برخوردار بوده است و وضعیت خوبی را نسبت به سایر استان‌ها داریم.

وی درخصوص ایمن بودن محورهای استان در مقایسه با میانگین سایر استان ها گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی داشته ایم و این وضعیت موجود، حاصل تلاش تمام دستگاه های مربوطه است.

در پایان و ادامه این گردهمایی ، فرمانده پلیس راه استان با اشاره به میزان حوادث جاده ای اخیر گفت : در بررسی ها نشان داده شده است كه  واژگونی در برخی محور های استان بیشتر ین حوادثی بوده كه گزارش شده است.

نظر شما