شناسهٔ خبر: 21145 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی فارس؛

در جهت حفظ جان انسان‌ها باید تلاش کنیم

خداداد مقبلی مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: در راستای حفظ جان انسان‌ها باید تلاش کنیم و وظیفه ارتقای ایمنی جاده‌ها را که در کاهش تصادفات نقش دارد، باید به نحو احسن انجام دهیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، خداداد مقبلی مدیرکل راه و شهرسازی فارس در جمع کارکنان اداره راه و شهرسازی شهرستان فسا افزود: بخش عمده‌ای در تصادفات و تلفات به عامل انسانی برمی‌گردد و فرهنگ‌سازی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می‌تواند نقش عمده‌ای در کاهش تصادفات داشته باشد.

وی کار راهداران را بسیار با ارزش خواند و متذکر شد: راهداران کار ارزشمندی را انجام می‌دهند، و تلاش کردن در جهت حفظ جان آدم‌ها کار کمی نیست و نزد پروردگار متعال بسیار با ارزش است.

خداداد مقبلی با اشاره به حوزه مدیریت املاک و حقوقی افزود: مسئولیت حفظ سرمایه عظیم مردم که همان املاک و اراضی دولتی است نیز به عهده ماست و باید با سودجویان و زمین خواران به شدت مبارزه کنیم و از اموال دولت مراقبت نماییم.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس در ادامه گفت: البته نباید بگذاریم حق و حقوقی از مردم نیز پایمال گردد و اگر حق کسی به ناحق به سمت دولت برود حق الناس کرده‌ایم.

نظر شما