شناسهٔ خبر: 21155 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران خبر داد؛

ارائه گزارش آسیب‌های‌اجتماعی حاشیه‌شهرها به رهبر انقلاب و رییس‌جمهوری/ ساماندهی بافت‌های ناکارآمد شهری در دستور کار دولت

حاشیه نشینی مشهد-پنجتن - التیمور معاون وزیر راه و شهرسازی از دیدار با رییس جمهوری و مقام معظم رهبری طی روزهای آینده با موضوع بافت‌های فرسوده شهری و ساماندهی به آنها خبر داد.

محمدسعید ایزدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر اهمیت ساماندهی بافت‌های نابسامان شهری و اولویت وزارت راه و شهرسازی برای بازآفرینی این بافت‌ها گفت: دولت به ما فرصت داده است تا فردا چهارشنبه هشتم اردیبهشت ماه گزارشی در مورد نوسازی و بهسازی بافت فرسوده به رییس جمهوری ارایه کنیم. شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، پیشنهادهای خود را آماده کرده است و به دلیل اهمیت موضوع، دولت به اهمیت بسیار بالای ساماندهی بافت‌های نابسامان شهری صحه گذاشته و در این رابطه جلسه‌ای مقرر شده تا گزارش عملکرد شرکت عمران و بهسازی شهری ایران را بشنود.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین افزود: در همین زمینه قرار است یازدهم اردیبهشت‌ماه نیز خدمت مقام معظم رهبری برسیم و گزارش عملکرد خود را به آن مقام نیز ارایه کنیم. در این جلسه که علاوه بر وزیر راه و شهرسازی، سران سه قوه نیز حضور دارند قرار است معضل بافت‌های نابسامان شهری و حاشیه‌نشینی به عنوان یکی از چهار معضل‌ و آسیب‌‌ اجتماعی (اعتیاد، حاشیه‌نشینی، طلاق و بی‌بندو باری اخلاقی) مطرح شود.

مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در پایان گفت: امیدوارم معضل ساماندهی بافت‌های نابسامان شهری با آموزش‌های عمومی دغدغه مردم هم شود و هم‌راستا با تلاش مسئولان و  دست‌اندرکاران همراهی مردم را نیز در این زمینه داشته باشیم./

نظر شما