شناسهٔ خبر: 21160 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تعمیر و نصب ۶۴ عدد تابلو اخطاری و انتظامی در محورهای شهرستان رزن استان همدان

نصب تابلو رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رزن واقع در استان همدان از تعمیر و نصب ۶۴ عدد تابلو اخطاری و انتظامی در محورهای رزن- ماهنیان- گرمگ- رزن- سراوک، رزن- قروه- شاهنجرین- خورونده- تخت و ملابداغ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، رمضانعلی علی اکبری اظهار کرد: این تابلوها با هدف افزایش ضریب ایمنی محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی اداره‌ راه و شهرسازی رزن و کاهش تصادفات در محورهای اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان تعمیر و نصب شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رزن افزود: همچنین در این ماه، ۵۹ عدد تابلو مسیرنما، ۱۸ مترمربع تابلو اخباری و اطلاعاتی و ۳۹ عدد تابلو جان پناه تعمیر و نصب شده است.

علی اکبری یادآورشد: برای ایمن‌سازی محورهای این شهرستان، ۱۶ شاخه گاردریل تعمیر و نصب، ۳۸ شاخه گاردریل جمع آوری و ۱۰ کیلومتر نیز شستشوی گاردریل انجام شده است.

وی عنوان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده در این ماه، می‌توان به رنگ آمیزی ۲۳۰ عدد پایه تابلو و سوراخکاری، تعویض ۷۱ عدد صفحه تابلو و شستشوی ۱۲ هزار عدد از علایم ایمنی اشاره کرد.

علی اکبری درمورد سایر اقدامات ایمنی این اداره بیان کرد: در این ماه، ۸۶ عدد جمع آوری تابلو افتاده و ۳ کیلومتر شستشوی نیوجرسی در محور آوج- ماهنیان انجام شده است.

نظر شما