شناسهٔ خبر: 21182 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

انتصاب در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

سر در ساختمان شرکت فرودگاه‌های کشور در حکمی از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران٬ علی کرمی به مدت دو سال به عنوان « مدیرکل امور مالي و درآمد » این شرکت منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از

روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ در متن ابلاغ صادر شده از سوی رحمت‌اله مه‌آبادی خطاب به علی کرمی اشاره شده است؛ با استفاده کامل از ظرفیت‌های در دسترس، تمام توان خود را در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌های شرکت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران و با تأکید بر اجراي دقيق مأموريت‌هاي ذیل به کار گیرید:

  • بازنگري، اصلاح و بهسازي ساختار و فرآيندهاي مالي شركت بر اساس آخرين استانداردهاي مالي و حسابداري.
  •  تقويت و نهادينـه‌سازي فرهنگ و نگرش درآمـد– هـزينـه‌‌یي در كليـه‌ي امـور مرتبـط با روال‌هـاي مديريت وجـوه نقـد و توزيع نقدينـگي در مبادي سـتادي و فـرودگاهي، با تأكيـد و توجـه بر توليـد و وصـول درآمـد به عنوان شـرط لازم ادامـه‌ي حيات اثـرگـذار شركت و دستيابي به رشـد و توسعـه‌ي قابل قبـول، بويژه با ملاحـظه‌ي اصـول و مباني اقتصاد مقاومتي و شرايط و ضرورت‌هاي دوران پساتحريم.
  •  متناسب‌سازي جريان گردش امور مالي و درآمد با سياست‌‌هاي كلي شركت در ايجاد زمينه‌هاي فرهنگي و تجربي براي تأسيس شركت‌هاي منطقه‌اي، از طريق شكل‌دهي شركت‌هاي مجازي( Virtual Companies ) به عنوان اولين گام.
  •  بهسازي شيوه‌هاي اطلاع‌رساني و تعامل با دستگاه‌هاي نظارتي درون و برون سازماني
  •  تقویت فرآیندهای وصول درآمدهای شرکت با استفاده از کلیه ابزارهای اجرایی و قانونی.
  • بازنگري در ساختار و كيفيت گزارش‌هاي مديريتي حوزه‌ي مالي و درآمد، با هدف تسهيل در اطلاع‌رسانی دقیق و کارشناسی شده در فرایند اخذ تصميمات مديريتي در سطوح مديريت عالي شركت.
  • شفاف سازی و انضباط مالی، تحکیم اصول حاکمیت شرکتی و همچنین افزایش ثروت سهامداران

بدیهی است كليه حوزه‌هاي ستادي و فرودگاهي شركت نيز موظف به همكاري كامل و حمايت‌هاي همه‌جانبه از جنابعالي جهت تحقق مأموريت‌هاي ابلاغي و ديگر برنامه‌هاي آن اداره خواهند بود و همچنین عملكرد جنابعالی بر اساس شاخص‌هاي ناظر بر مأموريت‌هاي مذكور، هر شش ماه توسط اينجانب مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

در خاتمه، توفيق بيش از پيش شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم بزرگ ايران اسلامي از خداوند بزرگ خواهان است

نظر شما