شناسهٔ خبر: 21333 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیركل راه آهن لرستان خبر داد:

ادامه بازسازی خطوط ریلی راه‌آهن لرستان

ریل مدیر كل راه آهن لرستان از بازسازی و بهسازی خطوط ایستگاه های ریلی اداره كل راه آهن لرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ سید حسین مرتضوی مدیركل راه آهن لرستان (درود) با اشاره به اقدامات و پروژه هایی كه در این اداره كل انجام شده و در حال اجراست، گفت: یكی از مهمترین پروژه هایی كه در سال گذشته توانستیم به مرحله بهره برداری برسانیم، پروژه بهسازی و بازسازی بلاك سپید دشت – چم سنگر به طول ۱۸ كیلومتر، چمسنگر – كشور به طول ۱۶ كیلومتر و كشور– تنگ هفت به طول ۱۳ كیلومتر بوده است.

وی با اشاره به پروژه هایی كه در سال جاری اجرایی خواهد شد، گفت: همانند سال های گذشته، امسال نیز در بخش ساختمان و تاسیسات، خط و سازه های فنی پروژه هایی را تعریف و در دستور كار قرار داده ایم.

مرتضوی عنوان كرد: در حوزه ساختمان و تاسیسات ، ۵ پروژه؛ احداث ساختمان جدید اداره كل راه آهن درود با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال ، احداث سكوی مسافری خط یك، دو و سه ایستگاه جدید درود، احداث ساختمان جدید پلیس و نمازخانه در این ایستگاه است.

مدیر كل راه آهن لرستان خاطر نشان كرد: این اداره كل در حوزه خط و سازه های فنی نیز پروژه هایی چون بازسازی خطوط ایستگاه ها، خرید ۱۰ دستگاه سوزن سنگین تراورس بتنی، احداث زیر گذر ۴ دهانه و احداث آشیانه ماشین آات مكانیزه و درزین ها را اجرا خواهد كرد.

نظر شما