شناسهٔ خبر: 21378 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه:

مشکل حاشیه‌نشینی در كرمانشاه جدی است

نشست مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه گفت: كرمانشاه غنی از جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی و البته یكی از 6 استان مطرح كشور با بیشترین مشكل حاشیه‌نشینی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه، عبداله بهادری در اولین جلسه هیات عامل در سال ۹۵ با به عنوان رییس این هیأت در استان، به صورت ویدئو كنفرانس با نماینده ستادی شركت مادر تخصصی عمرانی و بهسازی شهری ایران، ضمن تاكید بر ارزش جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی این دیار گفت: بی‌شك این قابلیت كرمانشاه در حد استان‌هایی است كه در زمینه حفظ و احیاء آثارشان موفق بوده‌اند و این یعنی اهمیت تلاش برای جلب نظر مسئولین در سطح ملی به احیاء این مهم در و حفظ و شناسایی جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی.

وی بخش دیگر صحبت‌هایش را به مشكل حاشیه نشینی اختصاص داد و افزود: این معضل كرمانشاه را در ردیف 6 استان مطرح كشور از این حیث معرفی می‌كند و برای حل آن همت بلند و البته اقدام و عمل مسوولین كشوری را می‌طلبد.

مدیركل راه و شهرسازی در ادامه ضمن تشریح فعالیت‌های انجام شده در حوزه عمران و بهسازی شهری گفت: ۵ جلسه این هیات در سال ۹۴، ۳۱ مصوبه به همراه داشته كه البته در پیشبرد برنامه‌های شركت بسیار موثر واقع شد.

در پایان با ارائه گزارشی از اهم فعالیت‌های اداره كل در زمینه بازآفرینی بافت‌های فرسوده و ناكارآمد شهری در سال گذشته، برنامه‌های مد نظر و پیشنهادی استان در سال جاری در این خصوص هم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظر شما