شناسهٔ خبر: 21434 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تشکیل کمیته کارشناسی کمیسیون طرح تفصیلی شهر همدان

نشست مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه وشهرسازی استان همدان از تشکیل کمیته کارشناسی کمیسیون طرح تفصیلی شهر همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان همدان،" محمد حسین مردای" عنوان کرد: جلسه کمیته کارشناسی کمیسیون طرح تفصیلی در سالن کنفرانس اداه کل با حضور نمایندگان دفتر فنی استانداری ، جهاد کشاورزی، شهرداری، شورای شهر و سایر اعضا برگزار شد.

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل افزود: در این جلسه رسیدگی به پرونده های موردی ارجاع شده از شهرداری به دبیرخانه کمیسیون های تخصصی راه و شهرسازی در دستور کار کمیته فنی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مجوز احداث هتل در شهر همدان با توجه به وجود زیرساخت های لازم برای توسعه گردشگری در استان همدان و کمبود هتل از مهم ترین موضوعاتی بود که در جریان این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

وی یادآورشد: همچنین توجه داشتن به پارکینگ های عمومی در محلات مختلف شهر و سهم تامین پارکینگ جهت کاربری های مختلف شهر توسط شهرداری بود.

مرادی خاطرنشان ساخت: در پایان این جلسه به مصوبه مغایرتهای هفت گانه شهرسازی و معماری در سال 84 مبنی بر جلوگیری از افزایش تراکم در رینگ مرکزی شهر همدان و عدم افزایش تراکم در این منطقه تاکید شد.

نظر شما