شناسهٔ خبر: 21437 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عبد الله بهادری خبر داد:

آغاز لكه‌گيری و روكش راه‌های آسيب ديده استان کرمانشاه/ لزوم بهسازی محورهای مرز رسمی پرويزخان،خسروی و سومار

آسفالت مدير كل راه و شهر سازي کرمانشاه گفت: با اتمام بارش و مساعد شدن شرايط جوي لكه‌گيري و روكش راههاي آسيب ديده بخصوص در محورهاي پرتردد در استان آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهر سازي استان كرمانشاه،مهندس عبد ا... بهادري در پايان بارندگي اخير در چند مرحله كل محور هاي استان را مورد بازديد قرار داد و در پي آن دستور لكه گيري و روكش نقاط مورد نياز مخصوصا در بزرگراه كربلا را صادر كرد.

اجراي عمليات  مذكور در كيلومتر ۶۳تا ۷۰ گردنه پاتاق،از مهمترين اولويتهاي مد نظر مهندس بهادري بود،وي در اين خصوص به نيروهاي تحت اختيار ش در حوزه راهداري تأكيد كرده،اهميت ترانزيتي اين محور مخصوصا در صادرات ۵۲ درصدي كشور به عراق همسايه و به طبع حجم سنگين ترافيك عبوري در آن ،سرعت در اجراي عمليات را ميطلبد و اين به معناي اتمام عمليات تا پايان ماه جاري است.

مدير كل راه و شهر سازي در ادامه  اولويت بندي لكه گيري محور هاي استان به انجام اين عمليات در در ۲۰ كيلومتر مسير اسلام اباد غرب- سرپل ذهاب،۱۷ كيلومتر اسلام آباد - قلاجه، ۱۰ كيلومتر مسير گور سفيد در گيلانغرب به سرپل ذهاب،گيلانغرب – سومار و قصر شيرين به مرزخسروي اشاره كرد.

مهندس بهادري اهميت اجراي  اين عمليات در محورهاي فوق الذكر را وجود مرز رسمي پرويزخان،خسروي، سومار اعلام كرد و گفت: در تمام ايام سال صادرات به عراق، همچنين تردد كاروان راهيان نور به مناطق عملياتي غرب كشور و عبور با بركت زائرين عتبات و عاليات در تمام سال مخصوصا ايام اربعين توجه ويژه به راههاي مرزي را در اولويت برنامه هاي اين اداره كل قرار مي دهد.

گفتني است: با مساعد شدن شرايط جوي بلافاصه خذف نقاط پر خطر استان هم از دستورات ويژه شخص مدير بوده و اجراي ان آغاز شده است.

نظر شما