شناسهٔ خبر: 21483 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حسن فدایی مطرح کرد:

حمایت راه و شهرسازی كهگیلویه و بویراحمد از ۴۵۰ خانواده شهید و ایثارگر

حسن فدايي مدیركل راه و شهرسازی كهگیلویه و بویراحمد از حمایت این اداره از ۴۵۰ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران در قالب تسهیلات بلاعوض و تحویل زمین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كهگیلویه و بویراحمد، حسن فدایی گفت: در اجرای قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی وزارت راه و شهرسازی موظف است با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به تامین مسكن در قالب تحویل زمین (با رعایت الگوی مصوب مسكن) تا سقف یكصد مترمربع بر اساس قیمت منطقه‌ای به منظور ساخت مسكن و یا واگذاری واحدهای مسكونی اجاره به شرط تملیك یا واحدهای در اختیار با مالكیت عرصه و اعیان و کمک بلاعوض اقدام نماید.

فدایی ضمن اشاره به اینكه با همكاری و هماهنگی حوزه املاك اداره كل راه و شهرسازی استان از ۴۵۰ خانواده شهید و ایثار گر در راستای اجرای قانون در قالب ارائه تسهیلات بلاعوض و زمین انجام گرفته است افزود: طی این برنامه به ۳۰۰ نفر از این عزیزان تسهیلات بلاعوض تا سقف صد میلیون ریال و ۱۵۰ نفر از خانواده محترم شهدا زمین به مساحت صدمتر تحویل داده شده است.

وی در ادامه افزود: معاونت سیاسی امنیتی استان ضمن تقدیر و تشكر از مجموعه راه و شهرسازی با ارائه تقدیرنامه از مدیریت املاك راه و شهرسازی استان در جهت اجرای قانون حمایت از خانواده محترم شهدا تجلیل كرد.

با محقق شدن صدرصدی این برنامه، مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارار گران استان نیز ضمن تقدیر و تشكر وی‍‍‍‍ژه از راه و شهرسازی استان، كهگیلویه وبویر احمد را از جمله استان‌های پیشرو در این امر خطیر عنوان كرد.

نظر شما