شناسهٔ خبر: 21621 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اصلاح و رفع ۱۲ مورد پیچ خطرناک در محورهای استان همدان

ایمن سازی مدیر راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان همدان گزارش عملكرد راهداری این اداره کل را در فروردین ماه سال ۹۵ تشریح كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان همدان، ناصر محبی در این زمینه گفت: راهداران این اداره جهت ایمنی بیشتر مسیرها، ۱۲ مورد اصلاح پیچ خطرناك، هفت مورد اصلاح تقاطع و هفت مورد نیز احداث دور برگردان و پاركینگ را با موفقیت انجام داده‌اند.

مدیر راهداری اداره کل در خصوص ایمن‌سازی محورهای این شهرستان بیان کرد: تعمیر و نصب تابلو اخطاری و انتظامی و اطلاعاتی و تعمیر و نصب سرعت‌گیر، سرویس و نگهداری چراغ‌های مه شكن و سرویس و نگهداری چراغ‌های چشمك زن از دیگر كارهای صورت گرفته در ماه گذشته است.

وی ادامه داد: درزگیری در راه‌های آسفالته به مقدار ۸ هزار و ۴۰۸ متر طول و ترانشه‌برداری به میزان ۷ هزار و ۳۵۰  مترمكعب در فروردین ماه انجام شده است.

محبی گفت: همچنین در این ماه شانه‌سازی راه‌های آسفالته به مقدار ۴۵ کیلومتر و  و پاك كردن و تنظیم قنوها با گریدر به میزان ۵۹۱ كیلومتر انجام شده است .

وی در رابطه با آزادسازی حریم در این استان عنوان کرد:  ۴۷۳ مورد رسیدگی به مسائل حریم و ۶۳۲ کیلومتر آزادسازی جهت جلوگیری از تصرفات غیرمجاز در مسیرها صورت گرفته است.

محبی در پایان سخنانش گفت: ازدیگر اقدامات صورت گرفته در ماه گذشته، لكه‌گیری راه‌های آسفالته به مقدار ۸ هزار و ۷۵۳ مترمربع، رگلاژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته به مقدار ۷۶۹ كیلومتر و رگلاژ راه‌های شنی به مقدار ۱۱۵ كیلومتر است.

نظر شما