شناسهٔ خبر: 21622 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طرح‌های راه‌سازی استان کرمان با جدیت اجرایی می‌شود؛

افتتاح باند دوم محور کرمان -بم در هفته دولت

بازدید معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از افتتاح باند دوم کرمان-بم در هفته دولت خبر داد و گفت: کار اتمام پروژه‌های راه‌سازی استان کرمان با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، امیر امینی در بازدید از محورهای باغین-ماهان- بم، بم-جیرفت و نیز بم-زاهدان-جیرفت افزود: در مورد اتمام ۱۷ کیلومتر باقیمانده باند دوم محور ماهان- بم مقرر شد با پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکار ظرف ۴ ماه آینده  این محور تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی در ادامه سفر به شهرستان‌های استان کرمان، به همراه محمدمهدی بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان از محور جیرفت-دهبکری نیز بازدید کرد.

در جریان این بازدید مقرر شد با توجه به اینکه کار احداث محور بم -جیرفت مابین اداره کل راه و شهرسازی شمال و جنوب بطور مشترک انجام می‌گیرد، از طریق اورراق خزانه، اعتبارات ملی این طرح که در قسمت اداره کل راه و شهرسازی شمال استان است افزایش و با پرداخت مطالبات پیمانکار این محور از تونل اسفند تا دهبکری تا پایان سال تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از محور بم-زاهدان-میرجاوه بازدید و در مورد اتمام ۵۵ کیلومتر از این محور قول مساعد داد و مقرر شد برای محور بم-زاهدان-میرجاوه با پرداخت ۱۵میلیارد تومان مطالبات پیمانکار از طریق اسناد خزانه، این محور تا هفته دولت امسال تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

نظر شما