شناسهٔ خبر: 21632 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری چهارمین جلسه كمیته فنی كمیسیون ماده ۵ شهر یاسوج

جلسه چهارمین جلسه كمیته فنی كمیسیون ماده ۵ شهر یاسوج در سال جاری با حضور نمایندگان ادارات و نهادهای عضو كمیسیون در محل سالن مدیریت معماری و شهرسازی اداره كل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی كهگیلویه و بویراحمد، محمدمهدی سهیلی برنامه‌های جدید راه و شهرسازی در حوزه تحت مدیریت خود را در راستای اهداف وزرات راه و شهرسازی بهبود كمی و كیفی راهبردها، سیاست‌گذاری و شفافیت در تصمیم‌گیری‌های كمیته‌ها و كمیسیون ماده پنج و كارگروه امور زیربنایی و شهرسازی اعلام نمود.

مدیر معماری و شهرسازی اداره كل راه و شهرسازی كهگیلویه و بویراحمد گفت: اطلاع رسانی عمومی در راستای بهبود كیفی احیاء كمیته ارتقاء سیما و منظر شهری برای شهر یاسوج، دوگنبدان و دهدشت در جلسات و بازدیدهای مربوطه از دیگر برنامه‌های اعلام شده است.

وی در ادامه افزود: به جهت رعایت عدالت در بررسی تقاضاهای حقیقی و حقوقی در كمیسیون مذكور با هدف تصمیم‌گیری اصولی و ضابطه‌مند و جلوگیری از اعمال سلائق شخصی در تصمیم‌گیری و به جهت صیانت از منشور شهرسازی و معماری با نورافكن رسانه‌ای روابط عمومی فضای جلسات روشن و زوایای پنهانی در تصمیم‌گیری وجود نخواهد داشت.

سهیلی عنوان كرد: برای جلوگیری از رانت، انضباط شهری، شفاف‌سازی و افشای اطلاعاتی كه نباید پشت درهای بسته بماند با حمایت مستمر مدیركل راه و شهرسازی، در دستور كار امسال این مدیریت است.

در ادامه اعضاء جلسه بازدیدی از بعضی از مناطق شهر یاسوج، جهت بررسی و پیگیری تقاضاهای رسیده به كمیسیون ماده پنج صورت گرفت. 

نظر شما