شناسهٔ خبر: 21707 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

حوزه جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت؛

تصویب تشکیل صندوق توسعه حمل و نقل در مجلس/ ایمن‌سازی و اصلاح ۹۵۰ مقطع پرتصادف اولویت‌دار در سال ۹۵ / انعقاد پیش‌قرارداد فاینانس برای آزادراه تهران‌ـ‌شمال با کره‌ای‌ها

آزادراه تصویب تشکیل صندوق توسعه حمل و نقل در مجلس٬ ایمنی‌سازی و اصلاح ۹۵۰ مقطع پرتصادف اولویت‌دار در سال ۹۵ و انعقاد پیش‌قرارداد فاینانس برای قطعه 3 آزادراه تهران‌ـ‌شمال با کره‌ای‌ها از مهمترین اخبار حوزه جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ مهمترین اخبار حوزه جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:

عبدالهاشم معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

۵ هزار مقطع پرتصادف در کلیه راه‌های کشور وجود دارد. سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در صدد است از محل اعتبارات سال ۹۵ و همکاری با ادارات کل راه و شهرسازی ۹۵۰ مقطع را که رسیدگی به آنها در اولویت بیشتری قرار دارد ایمنی‌سازی و اصلاح مسیر کند.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی

سیدحسین میرشفیع معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با حکم وزیر راه و شهرسازی به سرپرستی معاونت راه روستایی این وزارتخانه منصوب شد.

صندوق توسعه حمل و نقل با سرمایه اولیه ۲۰۰ هزار میلیارد ریال در مجلس تشکیل شد.

ایجاد صندوق توسعه حمل‌ونقل کاملا با اهداف اقتصاد مقاومتی سازگار است.

علی نورزاد مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور

۱۲ اردیبهشت طی حکمی مهندس سیدحسین میرشفیع را به عنوان معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور منصوب کردم.

قطعه یک آزادراه تهران ــ شمال، این پروژه تا پایان عمر دولت یازدهم تکمیل می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

غلامحسین دغاغله مدیركل دفتر حمل‌ونقل كالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

پايانه بار بندرعباس بيشترين حجم صادرات و واردات كشور را عهده دار است

روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

​در آستانه بیست و هفتمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، اقدامات و برنامه‌ریزی لازم در خصوص برگزاری هرچه با شكوه‌تر این مراسم و تامین ناوگان مورد نیاز برای جابه‌جایی و خدمات‌دهی مناسب به زائران حرم مطهر آغاز شد.

امیر امینی معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی

پروژه‌‌های اولویت‌دار سال ۱۳۹۵ وزارت راه و شهرسازی از سوی معاون اول رییس‌جمهور در فروردین ماه سال‌جاری ابلاغ شد. در این ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی موظف است تا پایان سال ۱۳۹۵ نسبت به ساخت ۱۲۰ كیلومتر آزادراه، ۱۰۷۰ كیلومتر بزرگراه و ۴۵ كیلومتر راه اصلی مبادرت کند.

باند دوم محور کرمان -بم در هفته دولت افتتاح می‌شود.

مهران اعتمادی مدیرعامل شرکت آزادراه تهران ـ شمال

 شرکت آزادراه تهران ـ شمال با شرکت مهندسی و ساخت "دوو"ی کره جنوبی پیش‌قرارداد همکاری برای ساخت قطعه ۳ آزادراه تهران ـ شمال را به امضا رساندند که بر این اساس تأمین مالی پروژه از طریق فاینانس بانک‌های کره‌ای انجام شود. ارزش این فاینانس ۱.۳ میلیارد یورو است.

نظر شما