به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، تقاطع لاکدشت در کیلومتر ۳۵۷ ساری-شهیدنوبخت که پیشتر یکی از حادثهخیزترین نقاط ریلی کشور بود، با تغییر وضعیت به «مجاز با مستحفظ» از خطر خارج شد.
آمار بالای سوانح در این نقطه، آن را به صدر جدول نقاط پرخطر شبکه ریلی کشانده بود.
با استقرار راهبندهای مکانیکی و حضور راهداران، ریسک سوانح به حداقل رسیده است.
مهرداد رضازاده، سرپرست اداره کل راهآهن شمال ۱ گفت: این اقدام، تعهدی برای حفظ جان شهروندان و صیانت از سرمایههای ملی بود.