شناسهٔ خبر: 21786 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه:

عدم كنترل تناژ مخصوصا در بازارچه‌های مرزی آسیب جدی به سطح راه‌های استان وارد می‌كند

نشست مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه گفت: عدم كنترل تناژ مخصوصا در بازارچه‌های مرزی آسیب جدی به سطح راه‌های استان وارد می‌كند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه، عبداله بهادری مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه و دبیر كمیسیون این حمل و نقل استان در چهل و یكمین نشست این مهم، از مصوب شدن و خریداری دو دستگاه WIM توسط اداره كل پایانه و حمل ونقل استان خبر داد.

بهادری در این خصوص تاكید كرد: كنترل اضافه تناژ كامیون‌های حامل مخصوصا در پایانه‌های مرزی استان می‌تواند نقس بسزایی در به حداقل رساندن آسیب وارده به جاده‌های استان داشته باشد.

در ادامه دبیر كمیسیون ایمنی و حمل و نقل استان كرمانشاه تصریح كرد: طبق مصوبات قبلی و تاكید مهندس نیك كردار، اداره كل راه و شهرسازی مسوول تهیه و نصب ۴ دستگاه تابلو پیام متغیر در نقاط پرتردد استان بوده كه این مهم با همكاری استانداری و همچنین سازمان راهداری كشور در مسیر اجرایی شدن قرار دارد.

مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه افزود: بر اساس مصوبات قبلی در سال گذشته با همكاری مركز فوریت‌های پزشكی و هوانیروز استان ۴ محور پرتردد كرمانشاه-اسلام آباد غرب،كرمانشاه-صحنه، كرمانشاه-روانسر و كرمانشاه-كامیاران، بمنظور فرود بالگرد و خدمات‌رسانی به مصدومین جاده‌ای، نقطه‌زنی و علامت‌گزاری شده است.

در پایان با دستور ریاست این كمیسیون مصوب شد،به منظور كاهش تصادفات جاده‌ای در راه‌های روستایی با همكاری دستگاه‌های ذیربط اعم از دفتر روستایی استانداری، پایانه و حمل و نقل و حمایت فرمانداری‌های در همه شهرستان‌های استان یك برنامه آموزشی برای دهیاران روستاها طی برنامه ششم توسعه اجرایی شود.

نظر شما