به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در این بازدید میدانی، استاندار از نزدیک در جریان فرایندهای اجرایی و خدماتی ایستگاه قرار گرفت.
وی با تقدیر از تلاشهای صورت گرفته و زحمات شبانه روزی کارکنان راه آهن، ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات حملونقل مسافر و بار را ضروری دانست.
مصطفی نصیریورگ مدیرکل راه آهن خراسان نیز گزارشی از عملکرد و پروژههای جاری ارائه و بر تلاش مستمر همکاران در جهت ارائه خدمات ریلی ایمن و باکیفیت تأکید کرد.
در این دیدار، جمعی از مدیران استانی و شهری از جمله معاون استاندار، شهردار مشهد، فرماندار مشهد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و دبیر ستاد خدمات سفر استان، استاندار را همراهی میکردند.