شناسهٔ خبر: 21853 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با اعتبار ۹۸ میلیارد ریال صورت گرفت:

اجرای ۱۲۵۵ کیلومتر آسفالت فوگ ‌سیل در راه‎های روستایی جنوب سیستان و بلوچستان

ابراهیم جاوشیری ۱۲۵۵ کیلومتر روکش آسفالت فوگ سیل در راه‎های روستایی شهرستان‎های حوزه استحفاظی راه و شهرسازی ایرانشهر اجرا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی ایرانشهر، ابراهيم جاوشيری گفت: برای احیای توپکای لایه رویی راه و پر کردن فضاهای خالی و ترک‌های سطح آسفالت با استفاده از این نوع قیر امولسیونی موجب جلوگیری از تخریب بیشتر سطح محورها خواهد شد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان افزود پروژههای فوگ سیل در محورهای روستایی شهرستانهای چابهار ۳۳۰ کیلومتر، کنارک ۲۴۶ کیلومتر، ایرانشهر ۱۲۰ کیلومتر، نیکشهر ۲۲۶کیلومتر، فنوج ۹۸ کیلومتر، سرباز ۱۰۵ کیلومتر و اسپکه ۱۳۰ کیلومتر اجرا شده است.

این مسئول گفت: ۹۸ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای فوگ‌ سیل در راههای روستایی جنوب استان از محل اعتبارات سازمان راهداری هزینه شده است.

جاوشيری افزود: به زودی پروژه‌های روكش آسفالت فوگ سيل در محورهای روستايی شهرستان‌های قصرقند و دلگان اجرا خواهد شد و پيش‌بينی می‌شود اين ميزان فوگ سيل تا پايان شهريور ماه امسال به بيش از ۱۵۰۰ كيلومتر خوهد رسيد.

وی گفت: اجرای فوگ‌سیل در محورهای حوزه استحفاظی از جمله برنامه‌های مستمر راهداری است.

نظر شما