به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از گلستان، نشست و هماندیشی مشترکی با حضور سید محمد حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، و نمایندگان آستان قدس رضوی در استان برگزار شد.
در این جلسه، موضوع اراضی تحت مالکیت آستان قدس رضوی و امکان بهرهبرداری از آنها برای تأمین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت.
با توجه به کمبود اراضی مناسب برای توسعه مسکن در گلستان، دو طرف بر ضرورت همکاری و تسهیل واگذاری یا استفاده از این اراضی برای اجرای طرحهای مسکن و پاسخگویی به نیازهای رو به رشد استان تأکید کردند.
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در این نشست ابراز امیدواری کرد که با همراهی آستان قدس رضوی، بخشی از چالشهای تأمین زمین در استان برطرف شده و روند تولید پروژههای مسکن سرعت بیشتری بگیرد.