شناسهٔ خبر: 22016 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای عملیات راهداری بهاره در محورهای شهرستان بیله سوار استان اردبیل

راهداری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بیله سوار استان اردبیل گفت: برنامه‌های راهداری بهاره در محورهای مواصلاتی این شهرستان بصورت مستمر در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی شهرستان بیله سوار، ضیا فكری در بازدید از محورهای ارتباطی این شهرستان با اعلام این مطلب گفت: اكیپ‌های راهداری بیله سوار در ادامه عملیات راهداری ویژه بهاری، لایروبی كانال‌ها، ترمیم شانه، تیغ زنی حریم جاده، شستشوی علایم رانندگی و بازبینی آن در محورهای ارتباطی این شهرستان را در دستور كار خود قرار داده‌اند.

وی با اشاره به بارش‌های مداوم بهاری در این شهرستان اشاره كرد و افزود: رویش علف در حریم و كانال‌های كنار جاده در طول ماه گذشته موجب انسداد كانال‌ها و آبروها در برخی محورها شده بود كه با برنامه‌ریزی مشخص اقدامات لازم توسط اكیپ‌های این اداره انجام شد.

فكری همچنین به وقوع آتش سوزی‌های سال گذشته مزارع در شهرستان بیله سوار اشاره كرد و گفت: حریم زنی توسط گریدرها مورد تاكید این اداره است تا قبل از فصل برداشت، راهداران این اداره با بكار گیری ماشین آلات عملیات حریم زنی را در راه‌های اصلی و فرعی و روستایی به ترتیب اولویت اجرا می‌كنند.

نظر شما