شناسهٔ خبر: 22034 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

امضاء تفاهم‌نامه بین اداره عمران و بهسازی شهری و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان

نشست رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: جهت تحقق اهداف شركت مادر تخصصی و اجرایی نمودن طرح‌ها و تئوری‌های دانشگاهی در كالبد واقعی شهر تفاهم نامه‌ای با دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی خراسان شمالی، علی همتی گفت: با عنایت به اینكه یكی از برنامه‌های اجرایی شركت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران، برقرای ارتباط با دانشگاه‌ها و بهره‌مندی از پتانسیل‌های اساتید و دانشجویان رشته‌های مرتبط است. لذا تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان منعقد شد كه گامی است به سوی تحقق اهداف شركت مادر و اجرایی نمودن طرح‌ها و تئوری‌های دانشگاهی در كالبد واقعی شهر.

وی از این رخداد ابراز خرسندی نمود و افزود آرزومندیم این همكاری‌ها صرفا در متن كاغذ نبوده و ارتباط دانشگاهیان با صنعت و فعالیت‌های اجرایی بیشتر شود.

رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره كل راه و شهرسازی خراسان شمالی در خاتمه افزود: این اداره آمادگی انعقاد تفاهم‌نامه در همه زمینه‌های مشترك با دانشگاه‌های استان را دارد.

نظر شما