شناسهٔ خبر: 22076 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مديركل راه و شهرسازی:

۲۱۲ پروژه مسكن مهر فاقد متقاضی در استان گلستان واگذار می‌شود

مسکن مهر مديركل راه و شهرسازی گلستان از آمادگی برای واگذاری ۲۱۲ پروژه مسكن مهر فاقد متقاضی در استان خبر داد و گفت: متقاضيان تا ۳۱ ارديبهشت ماه سال ۹۵ می‌توانند با تكميل و ارایه مدارك مورد نياز برای ثبت نام اين واحدها اقدام كنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "ابراهيم مبارك قدم" در گفت و گو با پايگاه اطلاع رساني اداره كل، افزود: اين واحدها شامل ۱۸۲ پروژه خود مالكي و  ۲۰ پروژه دولتي در قالب تفاهم‌نامه سه جانبه و اجاره ۹۹ ساله می‌شود.

 به گفته وي، اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در اجرای دستورالعمل اجرائی تبصره (۳) الحاقی به بند (۲) ماده (۱) آیین نامه اجرائی قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن موضوع تصویب نامه سال ۹۴ هیات محترم وزیران، واحدهای مسکن مهر ساخته شده يا در دست احداث را جهت ثبت نام متقاضيان واجدشرایط، معرفي و اعلام كرده است.

مديركل راه و شهرسازي گلستان خاطرنشان كرد: در حال حاضر فهرست پروژه ها و فرم ثبت نام متقاضيان در پايگاه اطلاع رساني اداره كل راه و شهرسازي به آدرس www.golestanrud.ir  موجود است و متقاضيان با مراجعه به اين پايگاه مي توانند از مشخصات پروژه ها مطلع شوند.

مبارك قدم به شرايط متقاضياني كه مي توانند از اين واحدها بهره مند شوند اشاره كرد و گفت: افراد متاهل یا سرپرست خانوار یا زنان خودسرپرست (دارای حداقل ۳۵ سال سن) که از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ از امکانات دولتی (زمین مسکونی یا واحد مسکونی) استفاده نکرده باشند، مي توانند براي دريافت اين واحدها ثبت نام كنند.

وي، مدارک موردنیاز براي ثبت نام در اين پروژه ها را، اصل شناسنامه و کارت ملی متقاضی و همسر و تسليم كپی تمام صفحات شناسنامه‌ها و پشت و روی كارت‌های ملی، اصل مدارک متقاضی دال بر سرپرست خانوار بودن و افراد تحت تکفل و تسليم كپی آن، بيان كرد.

نظر شما