شناسهٔ خبر: 22101 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در دیدار معاون نخست وزیر قرقیزستان با وزیر شهرسازی ایران مطرح شد؛

تأکید بر فعالسازی ظرفیتهای همکاری میان ایران و قرقیزستان

قرقیزستان معاون اول نخست وزیر قرقیزستان با عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی ایران که برای شرکت در یازدهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ۲ کشور به بیشکک سفر کرده دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از فارس، «ایگو پانکرات‌اف» معاون اول نخست وزیر قرقیزستان روز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت با عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی ایران که برای شرکت در یازدهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ۲ کشور به بیشکک سفر کرده دیدار کرد.

در این دیدار که همراه با ناهار کاری در محل رستوران «سوپارا» در بیشکک بود، طرفین به بررسی مباحث مطرح شده در کمیسیون مشترک اقتصادی ۲ کشور پرداختند.

پانکرات‌اف اجرای توافقات حاصل شده میان ایران و قرقیزستان در زمان سفر «الماس‌بیک آتامبایف» به تهران را مهم و موجب تحرک جدی در روابط ۲ کشور برشمرد.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی نیز ضمن اشاره به مذاکراتی که با همتای قرقیزی خود داشته پتانسیل‌های همکاری میان ۲ کشور را بالا ارزیابی کرد.

عباس آخوندی که ریاست طرف ایرانی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و قرقیزستان را برعهده دارد، برای شرکت در یازدهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و قرقیزستان به بیشکک سفر کرده است.

یازدهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و قرقیزستان پس از چندین سال وقفه، همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به بیشکک، آغاز به کار کرد./

برچسب‌ها:

نظر شما