شناسهٔ خبر: 22114 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور جنتی و حناچی انجام شد

رونمايی از لوگوی برتر و كتاب آثار برگزيده در موزه خراسان بزرگ/ معرفی فعاليت‌های وزارت راه و شهرسازی در ستاد ملی مشهد ۲۰۱۷

مشهد ۲۰۱۷ لوگوی برتر و كتاب برگزيده ۷۳ اثر منتخب از آثار رسيده به دبيرخانه مشهد ۲۰۱۷ با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون وزير راه و شهرسازی و استاندار خراسان رضوی رونمايی شد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي، عصر امروز ۲۴ ارديبهشت ماه از لوگوي برتر مشهد ۲۰۱۷ و كتاب برگزيده ۷۳ اثر منتخب رسيده به جشنواره با حضور علي جنتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، پيروز حناچي معاون شهرسازي و معماري وزير راه و شهرسازي، عليرضا رشيديان استاندارخراسان رضوي و رئيس شوراي هماهنگي مشهد ۲۰۱۷، محمدحسن طالبيان معاون ميراث‌فرهنگي، سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري، محمد مقدوري معاون عمراني استاندار خراسان‌رضوي، محمدرضا اخوان‌عبداللهيان مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي، فرزانه صادق مالواجرد مديركل دفتر معماري، طراحي‌شهري و بافت‌هاي واجد ارزش و جمعي از دست اندركاران استاني و ملي رونمايي شد.

اين مراسم كه در موزه بزرگ خراسان و با همكاري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان برگزار شد ضمن رونمايي همزمان از لوگوي برتر و كتاب ۷۳ اثر برگزيده از ۸ نفر برگزيده نيز به ترتيب تقدير شد.  
برگزيدگان نهايي لوگوي مشهد ۲۰۱۷ شامل رضا نبي زاده، علي فخيمي، محمود آراسته نسب، مرضيه بهنامي فر، عليرضا جوادي و رضا ترابيان بودند كه در مراسم امروز تقدير شدند.

 طبق نظر داوران رضا نبی زاده نفر اول ۱۰ سکه تمام بهار آزادی، حافظ رائیجی نفر دوم ۵ سکه تمام بهار آزادی، حمیدرضا حیات روشنایی با ۳ سکه تمام بهار آزادی نفر سوم، علی فخیمی با یک سکه بهار آزادی نفر چهارم، محمود آراسته نسب با یک سکه تمام بهار آزادی نفر پنجم، مرضیه بهنامی فر با یک سکه تمام بهار آزادی نفر ششم، علیرضا جوادی و رضا ترابیان نیز هرکدام به دریافت یک سکه بهار آزادی به عنوان نفرات هفتم و هشتم این مسابقه ملی انتتخاب شدند.

گفتنی است آیسسکو (ISESCO) سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی وابسته به سازمان کنفرانس اسلامی است که از سال ۱۹۷۹ (۱۳۵۸) فعال شده است. مقر این سازمان که ۵۱ کشور اسلامی از جمله جمهوری اسلامی ایران در آن عضویت دارند شهر رباط در کشور مغرب است. این سازمان که با هدف هماهنگ‌سازی، گسترش تعامل و همکاری‌های کشورهای اسلامی در زمینه‌های آموزشی، علمی و فرهنگی با الهام از اهداف و تعالیم اسلامی، فعالیت می‌کند دو دفتر منطقه ای در شارجه و تهران دارد. همچنین مهمترین فعالیت‌های آیسسکو در چهار محو میراث، هویت اسلامی و الزامات جهانی شدن، تنوع فرهنگی برای ترویج خلاقیت و رسیدن به توسعه پایدار، گفت و گو و اتحاد تمدن‌ها در روابط منطقه‌ای، بین‌المللی و فناوری اطلاعات و ارتباطات در خدمت توسعه پایدار در جهان اسلام است./

نظر شما