شناسهٔ خبر: 221192 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به مناسبت فرارسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی

پیام تبریک مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی خراسان شمالی به مناسبت فرارسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی مدیرکل و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان شمالی در پیامی هفته ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، سیدعلی میرکریمی، مدیرکل و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان شمالی، در پیامی هفته ارتباطات و روابط عمومی را خدمت این قشر جامعه تبریک و تهنیت گفت.

 متن پیام به شرح ذیل است:

 روابط عمومی آینه تمام‌نمای انتظارات و مطالبات بحق مردم و انعکاس‌دهنده تلاش‌های صادقانه خدمتگزاران جامعه است.

 ۲۷ اردیبهشت ماه، «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی»، فرصتی ارزشمند برای تبیین جایگاه حیاتی دانایی، اطلاع‌رسانی و تکریم تلاشگران عرصه‌ای است که با نگاهی هوشمندانه و با بهره‌گیری از هنر، تخصص و تعهد، پل ارتباطی مستحکمی میان مردم و مسئولان بنا نهاده‌اند.

 در دنیای امروز که سرعت انتقال اطلاعات، زیربنای توسعه و پیشرفت محسوب می‌شود، نقش روابط عمومی‌ها به عنوان بازوان مشورتی و دیده‌بانان امین سازمان، در مسیر شفافیت، امیدآفرینی و پاسخگویی تجلی می‌یابد. این جایگاه در مجموعه‌ی بزرگ راه و شهرسازی که با معیشت و رفاه مستقیم شهروندان در حوزه‌های مسکن، زیرساخت و حمل‌ونقل گره خورده است، حساسیتی مضاعف دارد.

 اینجانب فرا رسیدن این روز را به تمامی مدیران، کارشناسان و فعالان فرهیخته حوزه ارتباطات و روابط عمومی، به‌ویژه همکاران تلاشگر خود در مجموعه راه و شهرسازی و ادارات تابعه شورای هماهنگی در استان خراسان شمالی و همچنین اصحاب رسانه که یاوران همیشگی ما در اطلاع‌رسانی صادقانه هستند، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

 امید است در سالی که مزین به تدابیر مقام معظم رهبری است، با تکیه بر توانمندی‌های حرفه‌ای و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، در مسیر تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و جلب رضایتمندی مردم شریف استان، بیش از پیش موفق و سربلند باشید.