شناسهٔ خبر: 22127 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با دیدار معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی

۲۰ كیلومتر از محور خوی- سلماس در آستانه بهره‌برداری

نشست تنگناهای مالی پروژه تعریض و بهسازی محور سلماس- خوی به شكل سه جانبه حل می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در بازدید از محورهای ارتباطی شمال اذربایجان غربی اظهار كرد: ۲۰ كیلومتر از محور سلماس- خوی قابلیت بهره برداری دارد و تنگناهای مالی این پروژه به صورت سه جانبه و همكاری وزارت راه و شهرسازی، استانداری آذربایجان غربی و اداره كل راه و شهرسازی استان حل می‌شود.

امیر امینی، روند ساخت و بهسازی محور خوی- قطور- رازی به طول ۲۷ كیلومتر را بااستفاده از اعتبارات استانی مطلوب ارزیابی كرد و گفت: باتوجه به اهمیت استانداردسازی محور خوی- قطور- رازی و دسترسی به پایانه مرزی رازی لازم است منابع مالی از محل اعتبارات متفرقه وزارت راه و شهرسازی تامین شود.

وی همچنین به ضرورت ایمن سازی محور سه راهی خوی- ایواوغلی به عنوان قسمتی از كریدور ۱۰ اشاره كرد و افزود: اجرای طرح ایمن سازی سه راهی خوی- ایواوغلی از لحاظ فنی مشكلی وجود ندارد بلكه آزادسازی اراضی و تعریف ردیف اعتباری در بودجه ملی باید انجام شود.

معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی به همراه مدیركل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، مسئولان شهرستانی و هیئت همراه از بزرگراه ارومیه- سلماس، محور خوی- قطور- رازی و سه راهی خوی- ایواوغلی بازدید كردند و دستورات لازم جهت تسریع در روند اجرای عملیات راهسازی و راهداری را صادر كرد.

نظر شما