شناسهٔ خبر: 22141 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تسطیح راه روستایی تازه كند جدید – تكله كندی در شهرستان پارس آباد

راهسازی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پارس آباد از تسطیح و رگلاژ محور روستایی تازه كند جدید – تكله كندی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی شهرستان پارس آباد، علی نادری در بازدید از راههای ارتباطی این شهرستان ضمن اعلام این خبر گفت: عملیات تسطیح و رگلاژ این راه روستایی به طول ۴ كیلومتر توسط راه و شهرسازی پارس آباد انجام گردید.

وی افزود: تعداد ۶روستا با جمعیتی بالغ بر ۳۴۰ خانوار از این محور روستایی استفاده می کنند كه با اجرای این عملیات تردد ایمن و روان وسائط نقلیه در این جاده میسر گردید.

نادری همچنین از علف زنی و آزادسازی حریم قانونی راه در محورهای حوزه استحفاظی این اداره خبر داد داد و اظهار داشت: به علت بارشهای اخیر و رویش علف در حریم راه و کانالهای کنار جاده راهداران این اداره با برنامه ریزی مشخص جهت علف زنی و آزادسازی حریم قانونی راه اقدام كردند.

وی ادامه داد: راهداران همچنین با برنامه زمانبندی نسبت به شستشوی علائم و تعویض و جایگزین کردن تابلوهای فرسوده در طول محور های حوزه استحفاظی شهرستان پارس آباد به ترتیب اولویت راههای اصلی و فرعی و روستائی اقدام می نمایند.

نظر شما