شناسهٔ خبر: 22156 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدير كل دفتر مديريت عملكرد وزارت راه وشهرسازی از پروژه های آذربایجان‌شرقی

بازدید به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، علی بخش رستمی مدير كل دفتر مديريت عملكرد وزارت راه وشهرسازی از پروژه های راهداری وراهسازی استان بازدید کرد .

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی، وی دراین بازدید با همراهی کارشناسان این حوزه و مدیرکل راه وشهرسازی ومدیریتهای راهداری، راهسازی، املاک وحقوقی  و روسای ادارات ارزیابی عملکرد وپاسخگوئی به شکایات وروابط عمومی باحضور در محل آزادراه تبریز – زنجان در حوزه استحفاظی شهرستان بستان آباد از محل یکی از کارخانجات بخش خصوصی که در حریم این آزاد راه در حال احداث است بازدید نمود .

رستمی پس از استماع گزارش مسوولان اداره کل، سرمایه گذار بخش خصوصی  و مشاور در مورد حل مشکل ورودی وخروجی این کارخانه ، مقرر گردید در جلسه ای درمحل دفترمدیرکل راه وشهرسازی سازوکار پیشنهادی موردبررسی قرار گیرد .

بنابراین گزارش ، وی وهیات همراه از قطعه سوم (۲ب) بزرگراه خواجه – ورزقان نیز بازدید بعمل آورده وبا حضور در محل کارگاه در جلسه‌ای به بررسی مشکلات این قطعه پرداختند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی نیز ضمن ارائه گزارش کاملی از روند اجرای این پروژه اظهارداشت : این پروژه بطول ۴۵ کیلومتر در چهار قطعه در حال احداث است.

توحید اخلاقی خاطرنشان کرد : قطعه یک از طرف خواجه به طول ۵۰۰+۱۲کیلومتر که توسط این اداره کل به پیمانکار واگذار شده بود که بنابه دلایلی از ادامه کار منصرف ودر حال برگزاری مناقصه برای انتخاب پیمانکار جدید میباشد .

وی افزود : قطعات ۲ ، ۳ و۴ نیز جمعا بطول ۵/۳۲ کیلومتر میباشد که تامین کننده مالی آن شرکت صنعتی معدنی مس مولیبدن آذربایجان بوده و نظارت پروژه به عهده این اداره کل است.

در اين جلسه پيمانكار ومشاوران طرح به بيان نظرات و مشكلات مربوط پرداختند 

نظر شما