شناسهٔ خبر: 22172 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تشریح سند بازآفرینی کشوری در راه و شهرسازی کردستان

محمد رضا شریفی رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان از برگزاری کارگاه آموزشی مشارکت و نهادسازی راهبرد بازآفرینی پایدار در بافت‌های نا کارآمد شهری به منظور تشریح سند ملی بازآفرینی کشوری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، محمدرضا شریفی گفت: در این کارگاه یک روزه که با حضور مشاور موسسه ژیار و شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرهای استان در محل این اداره کل تشکیل شد، نحوه مشارکت شهرداری‌ها در عمران شهری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

شریفی ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری این کارگاه تشریح سند ملی بازآفرینی کشوری، آئین‌نامه‌ها، وظایف شهرداران و شوراهای اسلامی شهر و نحوه مشارکت آنها در بحث بازآفرینی بوده که با موفقیت به انجام رسید.

 وی با تاکید بر ضرورت برگزاری چنین جلساتی گفت: از آنجایی که بحث بازآفرینی شهری همکاری و همفکری تمامی دستگاه‌ها از جمله راه و شهرسازی و شهرداری‌ها را می‌طلبد، به روز بودن، بالابردن سطح آگاهی و آشنایی با جدیدترین اسناد و آئین‌نامه را رمز موفقیت این طرح اعلام کرد و برگزاری کارگاه‌های آموزشی را از جمله راه‌های رسیدن به این مهم دانست.

نظر شما