شناسهٔ خبر: 22218 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی فارس:

باند دوم محور تنگ ابوالحیات تا پایان سال ۹۵ به بهره‌برداری می‌رسد

نمایی از بهره‌برداری از باند دوم بزرگراه اراک- خمین به طول ۲۰ کیلومتر مدیرکل راه و شهرسازی فارس، از پروژه‌های در دست ساخت و در حال تکمیل شهرستان کازرون بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، خداداد مقبلی مدیرکل راه و شهرسازی فارس پس از بازدید، روند اجرای پروژه‌ها را مطلوب اعلام کرد.

در حاشیه بازدید، مقبلی گفت: یکی از راه‌های استان فارس که بسیار پراهمیت است، محور تنگ ابوالحیات به دشت ارژن در محور شیراز – بوشهر است.

وی افزود: عملیات اجرایی این محور به طول ۲۰ کیلومتر مطلوب است و پیشرفت بسیار خوبی دارد و انتظار می‌رود تا پایان سال ۹۵ شاهد بهره‌برداری این محور باشیم.

مقبلی گفت: قطعه شمالی این محور به طول ۱۰ کیلومتر نیز توسط پیمانکار در حال اجراست و تمام تلاشمان را خواهیم کرد که طبق برنامه زمان‌بندی تا پایان سال ۹۶ کل محور بازگشایی شده و امکان تردد فراهم شود.

مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا در شهرستان کازرون گفت: در مسیر کازرون به سمت بوشهر، محوری به طول ۱۸ کیلومتر آماده اجراست که پیمانکار آن انتخاب شده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: مطالعات و پیگیری‌های ۱۸ کیلومتر پایانی این محور انجام شده و به زودی اجرا خواهد شد و عملیات اجرایی محور خشت به سمت گناوه نیز فعال است و امیدواریم با تامین اعتبار این عملیات با سرعت بیشتری اجرا و به اتمام برسد.

مقبلی در پایان متذکر شد: سالیانه بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه راهسازی از جمله پروژه‌های بزرگراهی در استان فارس در حال اجرا داریم و امیدواریم با افزایش اعتبارات نسبت به سال گذشته، در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های در حال اجرا باشیم.

نظر شما