به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، هادی اسلامی رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان پردیس گفت: با دستور دادستانی محترم ،همکاری یگان حفاظت اراضی شرق استان و همت همکاران این اداره ۱۲۰۰ مترمربع از اراضی کمربندی بومهن روبروی پمپ بنزین کوثر به ارزش تقریبی ۲۵ میلیارد تومان رفع تصرف شد.
وی افزود: یکی از وظایف ذاتی ادارات راه و شهرسازی مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و زمین خواران در اراضی ملی و دولتی است که خوشبختانه با رصد و پیگیری قانونی همکاران این اداره از دست درازی به زمینهای حوزه استحفاظی شهرستان پردیس جلوگیری شده است.