شناسهٔ خبر: 2226 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

نورزاد در مراسم بازدید از آزادراه تهران شمال خبر داد:

افتتاح تونل البرز قطعه شماره یک آزادراه تهران شمال در سال94

علی نورزاد نماینده تام الاختیار وزارت راه و شهرسازی در ازادراه تهران شمال گفت: در ساخت این آزادراه به طور کلی از توان مهندسان و نخبگان داخلی کمک گرفته ایم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی نورزاد امروز صبح پنجشنبه 29 آبان در مراسم بازدید از آزادراه تهران شمال، این مسیر را از پیچیده ترین آزادراه های جهان خواند و گفت: قبلا در کشورمان برای سخت جاده های فرعی و کم اهمیت نیز باید از مهندسان و مشاوران خارجی کمک می گرفتیم که در حال حاضر برای ساخت آزادراه بسیار مهم و پیچیده تهران شمال، به طور کلی از توان نیروی مهندسی داخلی کمک گرفته ایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مردم پس از گذشت ۱۸ سال از کلنگ زنی پروژه آزادراه تهران شمال، منتظر بهره برداری از این مسیر هستند افزود: این خط در صورت افتتاح ۶۴ کیلومتر از طول راه را می کاهد و به ایمنی سفر می افزاید.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه جاده فعلی چالوس مشکلاتی را برای مردم در ایام تعطیل و پرتردد سال ایجاد می کند ادامه داد: این پروژه ۱۵۱ دستگاه تونل و ۷۱ دستگاه پل دارد که ۴۰ میلیون متر مکعب عملیات حاکبرداری و ۵/۴ میلیون متر مکعب عملیات بتن ریزی را در طول ساخت آن شاهد خواهیم بود.

نماینده تام الاختیار وزارت راه وشهرسازی در ساخت آزادراه تهران شمال با بیان اینکه ساخت تونل البرز در مسیر این آزادراه در منطقه بی نظیر است تأکید کرد: سال آینده شاهد افتتاح این تونل در قطعه شماره یک آزادراه خواهیم بود./

نظر شما