شناسهٔ خبر: 2227 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم چالوس در مجلس در مراسم بازدید از آزادراه تهران شمال:

بنياد مستضعفان نتوانسته در مسأله آزادراه تهران شمال مردم را راضی نگه دارد

نماینده مردم سازی عضو مجمع نمایندگان مردم مازندران در مجلس خواستار تسریع در تکمیل آزادراه تهران شمال شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمدی لاشکی امروز صبح پنجشنبه 29 آبان در مراسم بازدید از آزادراه تهران شمال گفت: اگرچه 18 سال است که عملیات ساخت آزادراه تهران شمال آغاز شده اما مطالعات ساخت این پروژه از سال 1352 آغاز شده بود که در آن زمان ایجاد ترافیک گسترده در مسیر پیش بینی شده بود.

نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در طول 2 سال و نیمی از زمان نمایندگی من در مجلس می گذرد، 2 بار شاهد وقوع تصادفات مرگبار در جاده چالوس بوده ام، ادامه داد: در یک فقره تصادف، سقوط خودرو به دره، به آتش گرفتن آن و سرنشینانش منجر شد و صحنه های دردناکی ایجاد کرد.

وی با اشاره به بین المللی بودن این جاده و سفر بسیاری از اتباع کشورهای عربی خلیج فارس مانند عربستان، عراق، کویت، بحرین، قطر، امارات و ... از مسیر جاده چالوس به شمال کشور، اظهار کرد: من از بنیاد مستضعفان راضی نیستم و آنها در این 18 سال مردم را ناراضی نگه داشته اند؛ البته با حضور سعیدی کیا در رأس این بنیاد، امیدوارم ساخت این جاده به پایان برسد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران در مجلس، با بیان اینکه تکمیل و ساخت قطعات دوم و سوم نیز همراه با قطعات اول و چهارم بسیار ضروری است، تأکید کرد: اگرچه جاده های هراز و فیروزکوه جاده های بسیار مناسبی هستند، اما نتوانسته اند بار ترافیکی جاده چالوس را بکاهند؛ چراکه این جاده محل دسترسی مردم غرب مازندران و شرق گیلان است.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به قول مساعد رئیس جمهور در ایام انتخاباتی و در جریان سفر به غرب مازندران برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم این منطقه و نیز ایجاد استان مازندران غربی، خاطرنشان کرد: ساخت آزادراه تهران شمال حق مردم منطقه است و از معاون اول رئیس جمهور خواست تا این حقوق مردم غرب مازندران را ایفا کرده و از تضییع آن جلوگیری کند./

نظر شما