شناسهٔ خبر: 22302 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه شورای مسكن شهرستان پارس آباد استان اردبیل مطرح شد:

۴۹۶ واحد مسكن مهر آماده تحویل به متقاضیان/ تا پایان امسال پرونده مسكن مهر پارس‌آباد بسته می‌شود

مسکن مهر پارس‌آباد مدیر مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: درصورت تكمیل و تحویل محوطه فاز ۲ مجتمع مسكن مهر پارس‌آباد و برقراری انشعابات واحدهای مربوط قابل تحویل به متقاضیان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل، شهرام باباخانی در حاشیه جلسه شورای مسكن شهرستان پارس آباد كه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد ضمن اعلام این مطلب گفت: با توجه به تكمیل بودن تعداد ۴۹۶ واحد از فاز دوم این مجتمع مقرر شد شركت‌های آب و فاضلاب و برق نسبت به برقراری انشعابات در اسرع وقت اقدام نمایند.

وی افزود: درصورت تكمیل آورده نقدی از سوی متقاضیات عملیات محوطه‌سازی مجموعه نیز تسریع یافته و تكمیل می‌شود.

باباخانی بر تكمیل آورده نقدی اعضای تعاونی و برقراری انشعابات تاكید كرد و گفت: در صورت برقراری انشعابات و اتمام محوطه پرونده مسكن مهر تا پایان امسال در شهرستان پارس آباد بسته می‌شود.

مدیر مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل پیشرفت فیزیكی آماده‌سازی محوطه فاز دوم این مجتمع را ۷۰ درصد اعلام كرد و افزود: این عملیات توسط بنیاد توسعه كارآفرینی و تعاون استان در زمینی به مساحت ۷۵ هكتار در حال انجام است و معابر دسترسی بلوك‌های C و D آن طی شش ماهه اول امسال تكمیل و آسفالت‌ریزی خواهد شد.

باباخانی همچنین از تحویل آماده‌سازی فاز اول این مجتمع به شهرداری پارس آباد خبر داد و گفت: با توجه به اتمام آماده‌سازی محوطه و تحویل آن به شهرداری و سكونت متقاضیان در واحدها مقرر شد شهرداری نسبت به ارائه خدمات شهری و نگهداری معابر اقدام نماید و هرگونه حفاری و كنده كاری صرفا با اخذ مجوز از شهرداری امكان پذیر باشد.

نظر شما