به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان هرمزگان، عباس شبانی رئیس اداره راهداری و حملونقل جادهای شهرستان میناب با بیان اینکه این اقدامات با هدف تسهیل در عبور و مرور، کاهش حوادث جادهای و افزایش طول عمر آسفالت در دستور کار قرار دارد، گفت: عملیات شانه سازی و ایمنسازی محور «بنذرک - مازغ» موسوم به جاده کرتی به طول ۷ کیلومتر با هدف جلوگیری از خروج وسایل نقلیه و افزایش حاشیه ایمن جاده در حال اجراست.
شبانی با اشاره به پایان عملیات مرمت و بازسازی شانه خاکی محور روستایی «نز» افزود: این پروژه به طول ۴ کیلومتر و با هدف تثبیت بدنه جاده و تسهیل در تردد روستاییان و حملونقل محصولات کشاورزی منطقه به پایان رسیده است.
وی در ادامه به اجرای عملیات لکهگیری در محور «حکمی - تیاب» اشاره کرد و گفت: به منظور افزایش سطح سرویسدهی و رفع خرابیهای موضعی در محدوده روستای بازیاری، یک تن آسفالت گرم جهت ترمیم نقاط آسیبدیده و اصلاح ناهمواریهای موجود استفاده شد.
رئیس اداره راهداری و حملونقل جادهای شهرستان میناب در پایان از رانندگان خواست در زمان اجرای عملیاتهای عمرانی ضمن رعایت احتیاط و توجه به علائم هشداردهنده، خادمان خود در عرصه راهداری را برای اجرای سریعتر و ایمنتر پروژهها یاری کنند.