به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، در دیدار مشترک روح اله عمادی، مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان و حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان، موضوعات کلیدی و مهم در حوزه توسعه ورزشی و بهرهبرداری از اراضی مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست، دو طرف بر همکاریهای مشترک در زمینه تخصیص زمین برای پروژههای ورزشی، بهینهسازی فضاهای موجود و تسهیل روند اجرایی طرحهای عمرانی مرتبط با ورزش تأکید کردند.
همچنین، راهکارهای عملی برای تسریع در اجرای پروژههای ورزشی و استفاده از ظرفیتهای اداره کل راه و شهرسازی در جهت توسعه زیرساختهای ورزشی استان مورد بحث قرار گرفت.
در جریان این نشست، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان ضمن بررسی امکانات و زیرساختهای آموزشی و ورزشی مجموعه، بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیتهای موجود برای ارتقای سطح سلامت جسمی و روحی کارکنان تأکید کرد.
عمادی با اشاره به نقش مؤثر فعالیتهای فرهنگی و ورزشی در افزایش انگیزه و بهرهوری نیروی انسانی اظهار کرد: ایجاد فضای پویا و نشاطآفرین در محیط اداری میتواند به تقویت روحیه همدلی، افزایش انگیزه کاری و ارتقای کارآمدی در مجموعه کمک کند.
وی افزود: توسعه برنامههای آموزشی، فرهنگی و ورزشی و فراهمسازی زمینه حضور فعال کارکنان در این برنامهها، از جمله اقداماتی است که میتواند در راستای بهبود محیط کار و ارتقای سلامت سازمانی مورد توجه قرار گیرد.
همچنین تامین مسکن ورزشکاران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان مورد تاکید قرار گرفت و و بر برنامهریزی برای بهرهبرداری هرچه بهتر از امکانات موجود تأکید شد.