به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از گلستان، در نشستی به ریاست سید محمد حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان و با حضور علیرضا لیاقی، معاونت مهندسی و ساخت، حجتالاسلام والمسلمین حسین مهدیان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و معاونین مربوطه، فرآیند تحویل قطعی ساختمان اداری اوقاف استان انجام شد.
این ساختمان پس از اتمام عملیات اجرایی و طی مراحل فنی و قانونی لازم، به صورت قطعی به ادارهکل اوقاف و امور خیریه استان تحویل داده شد.
در این نشست، ضمن امضای صورتجلسات و مدارک مربوطه، بر بهرهبرداری مطلوب از این مجموعه اداری و تداوم همکاریهای مشترک میان ادارهکل راه و شهرسازی و ادارهکل اوقاف و امور خیریه استان تأکید شد.
همچنین حاضران تکمیل و تحویل این پروژه را گامی مؤثر در ارتقای زیرساختهای اداری و ارائه خدمات بهتر به شهروندان دانستند.