به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از گلستان، در راستای توسعه همکاریهای مشترک، جذب سرمایهگذاری و بهرهگیری از فناوریهای نوین ساخت مسکن، سیدمحمد حسینی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان به همراه معاون مسکن و ساختمان این ادارهکل، با سیدسالار سیدحسینی مدیرکل دفتر مشارکت و فناوریهای نوین ساخت مسکن سازمان ملی زمین و مسکن دیدار و گفتوگو کرد.
در این نشست، ظرفیتهای استان گلستان در حوزه زمین، مسکن و پروژههای توسعه شهری مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای گسترش مشارکت با بخش خصوصی، جذب سرمایهگذاری و استفاده از فناوریهای نوین ساخت مسکن در دستور کار قرار گرفت.
همچنین بر استفاده از ظرفیتهای قانونی و اجرایی موجود برای تسریع در اجرای طرحهای مسکن، ارتقای کیفیت ساختوساز و توسعه زیرساختهای شهری تأکید شد.