شناسهٔ خبر: 22562 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر راهداری استان قزوین از چهره‌های برتر عرصه ترافیک در سال ۹۴

نشست استاندار قزوین گفت: اجرای مطلوب برنامه‌ها در جهت بهبود ایمنی تردد مرهون همدلی و همزبانی آحاد مردم و مسئولین کشور است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌ها و زحمات جواد حق لطفی مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین به عنوان یکی از چهره‌های برتر عرصه ترافیک تقدیر و تشکر کرد.

این لوح به پاس تلاش‌های مدیر راهداری استان قزوین در بهبود وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی در اولین همایش چهره‌های برتر عرصه ترافیک در سال ۱۳۹۴، با حضور ارگان‌های دخیل در ایمنی تردد به جواد حق لطفی اهدا شد.

منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این همایش که در سالن شهدای نیروی انتظامی شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تولید، توزیع و مصرف سه مؤلفه اصلی اقتصاد است.

وی ادامه داد: توزیع مهم‌ترین اصل در اقتصاد بوده و دستگاه‌های متعددی در این امر دخیل است، اما نقش سازمان حمل و نقل برجسته‌تر بوده و علاوه بر این پلیس نیز به عنوان سازمان‌دهنده در این مقوله نقش ترازو را داراست.

رئیس شورای ترافیک استان قزوین اضافه کرد: در صورتی که حمل و نقل در جامعه به درستی صورت نگیرد مشکلات بی‌شماری در حوزه‌های مختلف به وجود می‌آید و حتی ممکن است امنیت جامعه را به خطر اندازد.

حبیبی تصریح کرد: در خصوص حمل و نقل برون شهری دستگاه‌هایی همچون پلیس‌راه، راه و شهرسازی، هلال‌احمر، اورژانس و آتش‌نشانی موفق شدند با همکاری یکدیگر در نوروز ۹۵ اقدامات مؤثر و ماندگاری از خود به جای بگذارند.

لازم به ذکر است منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رئیس شورای ترافیک استان قزوین، سرهنگ امیری جانشین فرمانده انتظامی استان و سرهنگ زینلی رییس پلیس راه استان نیز در این مراسم حضور داشتند.​

نظر شما