شناسهٔ خبر: 22589 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئيس اداره راه و شهرسازی عباس آباد خبر داد:

روكش آسفالت محور روستایی در مازندران

آسفالت راه روستایی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان عباس آباد استان مازندران از عملیات بهسازی و روكش آسفالت محور روستایی پرچور این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران، حمیدرضا مقتدر ضمن اعلام این خبر گفت: شهرستان عباس آباد به دلیل شرایط جغرافیایی و جاذبه‌های فراوان گردشگری همواره پذیرای مسافران بی‌شماری است كه به این منطقه رفت و آمد كرده و از مواهب طبیعی آن استفاده می‌كنند.

وی افزود: از این رو محورهای ارتباطی این شهرستان در طول سال بخصوص ایام تعطیلات پرترافیك و پر رفت و آمد بوده كه در میان نیز محورهای روستایی و ییلاقی این منطقه نیز از این قضیه مستثنی نیست.

وی تصریح کرد: از این رو این اداره در راستای برنامه‌ها و اهداف خود در زمینه بهسازی و ایمن‌سازی راه‌های تحت پوشش خود اقدامات گسترده‌ای را در دستور كار خود داشته، كه از جمله آنها می‌توان به عملیات بهسازی و روكش آسفالت محور روستایی پرچور این شهرستان به طول یك كیلومتر با مشاركت مطلوب و گسترده روستاییان خبر داد.

مقتدر عنوان کرد: با آسفالت این محور روستایی بیش از ۳۲۰ خانوار از نعمت یك راه ایمن و مناسب بهره‌مند شدند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان عباس آباد گفت: از ۷۸۶۳ كیلومتر راه روستایی موجود در مازندران، مقدار ۱۲۸ كیلومتر در شهرستان عباس آباد واقع شده است. 

نظر شما