شناسهٔ خبر: 22651 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار فارس؛

پروژه‌های راهسازی ملی استان فارس مورد بررسی قرار گرفت

جلسه با حضور استاندار فارس، معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، مدیرکل راه وشهرسازی فارس، مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس و دیگر مسئولین جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های راهسازی ملی در استان فارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، محمدعلی افشانی استاندار فارس افزود: به پروژه‌های استان فارس به دلیل موقعیت ویژه و استراتژیک باید نگاه ویژه‌ای شود.

وی افزود: پروژه بزرگراه شیراز – اهواز که بسیار مهم است و بین سه استان فارس، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان مشترک است و می‌تواند در کاهش تصادفات و کاهش زمان سفر و روان‌سازی ترافیک عبوری نقش مهمی ایفا کند.

شایان ذکر است که در این جلسه دکتر خادمی معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور در خصوص وضعیت پروژه‌های بزرگراه کوار فیروز آباد، بزرگراه شیراز- اهواز، راه اصلی باب انار –  سروستان – ارسنجان که در واقع کنار گذر شرقی فارس خواهد شد و کمربندی شمال شرق شیراز توضیحاتی را ارائه کرد.

وی موانع و مشکلات برخی از پروژه‌ها و کند بودن سرعت انجام کار را عنوان و از استاندار فارس تقاضا کرد مواردی را که در استان به مشکل رسیده و راه حل آن در استان است را دنبال کنند.

در پایان جلسه مقرر شد که نماینده شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل در استان فارس ماهانه گزارشات فنی و وضعیت پروژه‌ها را به استاندار و دفتر فنی استانداری به صورت مکتوب ارسال نمایند.

نظر شما