شناسهٔ خبر: 22698 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد؛

افزایش ابر و بارش پراکنده باران از عصر امروز در شمال غرب کشور/ باد و گرد و خاک همراه با کاهش دید افقی در ۴ استان غربی و جنوبی کشور

طوفان تهران کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام بارش پراکنده و رعد و برق در شمال‌غرب کشور از پدیده گرد و خاک در ۴ استان غربی و جنوبی کشور خبر داد و برای آن مناطق، کاهش دید افقی را پیش‌بینی کرد.

کبری رفیعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در تشریح وضعیت جوی کشور برای امروز و روزهای آتی گفت: از عصر امروز و طی روز شنبه در مناطقی از شمال غرب، افزایش ابر، بارش پراکنده و بارش باران را داریم. همچنین امروز سواحل خیلج فارس و دریای عمان نیز مواج پیش بینی شده است و در سایر مناطق کشور جوی پایدار خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: طی فردا، شرایط برای تشکیل پدیده گرد و خاک در کشور عراق مهیا می شود که با توجه به حرکت آن بر روی نوار غربی کشور و در استان هایی مثل کردستان، کرمانشاه، ایلام و خوزستان، باد و گرد و خاک همراه با کاهش دید افقی پیش بینی شده است.

گودرزی افزود: آسمان تهران امروز، صاف، گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. فردا نیز آسمان پایتخت، صاف و همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد همراه خواهد شد.  

وی در پایان گفت: بیشینه دمای امروز و فردای تهران به ترتیب۳۱ و ۳۴ درجه و کمینه دمای فردا صبح به ۲۲ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد. /

نظر شما