شناسهٔ خبر: 22784 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طرح‌های پیشنهادی راه و شهرسازی کردستان برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی

رامین محمودی مدیر ساخت و توسعه راه‌های راه و شهرسازی کردستان از معرفی و پیشنهاد طرح‌های بزرگ بخش حمل و نقل در استان به منظور مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، رامین محمودی گفت: اقدامات متنوع و متنابهی به منظور جلب مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی داخلی و خارجی در پروژه‌های حمل و نقل استان انجام شده که مطالعات وسیع و کارشناسی، معرفی توانمندی‌های استان و مزیت‌های سرمایه‌گذاری، ارائه راهکارهای تشویقی از جمله این اقدامات است.

محمودی با اشاره به هدف گذاری‌ها و تلاش‌های مجموعه مدیریتی استان در این راستا افزود: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به اولویت معرفی شده ارتقاء محور کرمانشاه-سنندج-میاندوآب، ارتقاء بزرگراه سنندج-همدان، کنارگذر شرقی سنندج، ارتقاء محور سنندج-مریوان-مرز رسمی باشماق، ارتقاء محور سقز – بانه – مرز رسمی سیرانبند و راه آهن سنندج – همدان اشاره کرد.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های راه و شهرسازی کردستان عنوان کرد: با عنایت به تشویق‌ها و مزیت‌های مطالعه شده در این طرح‌ها، تمامی این پروژه‌ها به لحاظ اقتصادی کاملاٌ توجیه‌پذیر بوده و از سرمایه‌گذاران محترم خواست با توجه به پتانسیل‌های مناسب استان در این زمینه ورود پیدا کنند.

وی ادامه داد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های اساسی که نقش بسزایی نیز در توسعه همه جانبه استان خواهند داشت بالغ بر 32 هزار میلیارد ریال است.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۵-۰۳-۱۰ ۱۱:۴۳ 0 1

    باید ارتباط بین استان های اقوام ایرانی بهبود یابد تا مودت و مهربانی بین انها بوجود اید مثل همدان سنندج اقوام ترک کرد لر ارتباطشان زیاد میشود همین رفت و امد ها دوستی ایجاد میکند
                                

نظر شما