شناسهٔ خبر: 22796 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مروری بر تجارب جهانی بازآفرینی‌شهری/ حضور و تبادل‌نظرِ معاونان وزیر راه و شهرسازی در جلسه جمع‌بندی تجربه‌های بازآفرینی شهری

حناچی ایزدی نشست پایانی دفتر هشتم از سلسله نشست‌های موضوعی شرکت عمران و بهسازی شهری ایران تحت عنوان «جمع بندی و مروری بر تجارب جهانی بازآفرینی شهری» با حضور معاونان و مشاوران وزیر راه و شهرسازی در حوزه‌های مسکن و شهرسازی به دبیری محمدسعید ایزدی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست پایانی دفتر هشتم سلسله نشست‌های موضوعی شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران درباره بازآفرینی شهری تحت عنوان «جمع بندی نشست های پیشین و هم‌اندیشی با حاضرین به هرماه مروری بر تجارب جهانی بازآفرینی شهری» امروز (۱۰ خردادماه) از ساعت ۱۴ در سالن اجتماعات شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران برگزار می‌شود.

در این نشست که به میزبانی محمدسعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران برگزار می‌شود، آقایان پیروز حناچی، حامد مظاهریان، امیر امینی، نریمان و جابرانصاری؛ دیگر معاونان وزیر راه و شهرسازی در حوزه‌های شهرسازی و معماری، امور مسکن و ساختمان، برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل و نقل، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و رئیس مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی حضور دارند.

همچنین در این نشست مهندس هاشمی مشاور شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی، آقایان قانعی، موسوی چلک، حبیبی و صرافی به عنوان اعضای پنل حضور بهم می رسانند که دبیری این نشست را مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران برعهده دارد.

گفتنی است حضور در این نشست برای علاقه‌مندان و فعالان حوزه های شهری، معماری و شهرسازی آزاد است و گفته می شود این نشست با هدف تبادل نظر، ارتقای مباحث و ترویج مفاهیم برگزار می شود./

نظر شما