شناسهٔ خبر: 22800 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

منوچهر رحمانی مطرح کرد

کلنگ‌زنی ساختمان دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان خرمشهر

منوچهر رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: یکی از وظایف راه و شهرسازی حمایت از سازمان نظام مهندسی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، منوچهر رحمانی در رابطه با کلنگ‌زنی ساختمان دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان خرمشهر اظهار کرد: یکی از بازوهای مهندسی وزارت راه و شهرسازی سازمان نظام مهندسی ساختمان است که در استان خوزستان این اهتمام جدی وجود دارد بیش از پیش نظام مهندسی را پویا داشته باشیم.

وی ادامه داد: دفتر نماندگی نظام مهندسی ساختمان خرمشهر دارای ۱۹۸ عضو در رشته‌های عمران، برق، مکانیک، نقشه‌برداری و معماری است که به صورت رسمی ساختمان ملکی این دفتر نمایندگی عملیات اجرایی‌اش کلنگ خورد.

رحمانی عنوان کرد: یکی از وظایف راه و شهرسازی حمایت از سازمان نظام مهندسی است که امیدواریم بتوانیم با همت مسئولان شهرستان این پروژه را به پیش ببریم.

وی در رابطه با عملکرد نظام مهندسی ساختمان در خوزستان گفت: این سازمان در سطح استان عملکرد رو به جلویی دارد و همه ما در حال تلاش هستیم تا این کیفیت را بالا ببریم، در قانون وظیفه راه و شهرسازی برنامه‌ریزی و نظارت است که به سرعت در حال انجام است و امیدوارم با کمک مهندسان، پویایی نظام مهندسی را در بخش ساختمان داشته باشیم.

نظر شما