شناسهٔ خبر: 22839 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اولويت دهی به اتمام پروژه‌های نيمه تمام در ملاير استان همدان

جواد نگاه داری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر استان همدان گفت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام از اولویت‌های اداره راه و شهرسازی ملایر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان همدان، جواد نگاهداری با اشاره به اینكه اعتبارات سال گذشته این اداره یك میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است، گفت: از این میزان اعتبارات استانی به طور كامل جذب شده است .

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر اظهار داشت: از اعتبارات ماده ۱۸۰ نیز ۱۰ درصد تخصیص پیدا كرده كه این میزان اعتبارات برای اجرای پروژه‌های این اداره به كار گرفته شده است .

و ی با بیان اینكه از اعتبارات سال گذشته چندین طرح و پروژه در حال اجراست، افزود: احداث زیر گذر روستای الفاوت، كلنگ‌زنی و احداث تقاطع دم سیاه در سه راهی آورزمان، تكمیل چهارخطه محور ملایر – توره از جمله این طرح‌ها بوده كه از سال گذشته شروع شده است .

وی با اشاره به اینكه تقاطع بهشت هاجر با هدف كاهش بار ترافیكی و كاهش تصادف از سال ۸۹ شروع شده است، گفت: این طرح نیز در سال‌های گذشته به دلیل نبود اعتبار هنوز به اتمام نرسیده است .

نگاهداری افزود: بخشی از اعتبارات سال گذشته نیز به این طرح اختصاص یافته كه امیدواریم با ادامه اجرای طرح در نیمه نسخت امسال شاهد بهره‌برداری از این تقاطع باشیم.

وی بهسازی محور ملایر، خنداب، روكش آسفالت ۱۰ كیلومتر از محورهای همدان –ملایر و توره روكش و شانه آسفالت در پری زنگنه را از دیگر اقدامات انجام شده اداره راه و شهرسازی ملایر در سال گذشته برشمرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر افزود: نصب روشنایی از زنگنه تا پری در محور ملایر، اراك و نصب روشنایی از سمت خروجی ملایر به بروجرد اقدامات انجام شده این اداره با توجه به اعتبارات در سال گذشته بوده است.

وی نصب و تعمیرات چندین پل روستایی و آسفالت و بهسازی محورهای سه روستا را نیز از دیگر اقدامات این اداره دانست و تصریح كرد :آسفالت چندین راه روستایی نیز در دست اقدام است .

نگاهداری در پایان اصلاح نقاط حادثه خیز در شهرستان را از دیگر اقدامات مهم امسال بر شمرد و گفت :در سال گذشته ۱۴ نقطه حادثه خیز در محورهای شهرستان حذف شد و امسال نیز قصد داریم سایر نقاط حادثه خیز را اصلاح كنیم .

نظر شما