شناسهٔ خبر: 2284 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

حناچی خبر داد:

تدوین طرح سرمایه‌گذاری مناطق گردشگری در دبیرخانه شورایعالی شهرسازی

پیروز حناچی معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه ساخت‌و‌سازهای بدون مجوز نباید صورت گیرد، از تهیه طرحی برای شناسایی مکان‌های دارای قابلیت سرمایه‌گذاری گردشگری خبر داد.

پیروز حناچی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درباره مسابقه شهرهای اقماری تهران برای فروش حریم تاکید کرد: هیچ فردی، هیچ کجا اجازه ساخت‌و‌ساز بدون مجوز ندارد.

وی ادامه داد: واقعیت این است که بعد از این‌که جلوی تخلفات ساختمانی را در تهران گرفتیم باید جلوی چنین اقداماتی در سراسر کشور گرفته شود.

معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی درباره محور مباحث مطرح شده در جلسه روز دوشنبه سوم آذر شورایعالی شهرسازی و معماری گفت: در این جلسه به موضوع تخلفات ساختمانی  و همچنین موضوع آب سرد دماوند پرداخته شد. ضمن این‌که دبیرخانه شورایعالی شهرسازی و معماری موظف شد ضمن تاکید بر جلوگیری از تخلف، مناطق و محل‌هایی را که امکان و ظرفیت سرمایه‌گذاری‌های گردشگری دارند شناسایی کند.

حناچی مرحله بعد از شناسایی این مکان‌ها را تهیه یک طرح دانست و اظهار کرد: این طرح‌ها بعد از به تصویب رسیدن در شورایعالی شهرسازی و معماری در اختیاران سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد./

نظر شما