شناسهٔ خبر: 22847 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان اردبیل

نشست جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری با موضوع بافت‌های فرسوده و ساماندهی سكونتگاه‌های غیررسمی استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل، در این جلسه كه با حضور استاندار، معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری، مدیركل راه و شهرسازی، شهردار و جمعی از مدیران كل ادارات استان اردبیل برگزار شد برنامه‌ها و طرح‌های مصوب و آتی ستاد بازآفرینی پایدار شهری در استان مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

مدیركل راه و شهرسازی استان اردبیل در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارش از وضعیت اجرای طرح‌های مصوب در محلات هدف، آخرین وضعیت تسهیلات ابلاغی و پرداختی به متقاضیان این محلات را نیز بیان كرد.

خلیل محبت خواه ضمن گلایه از عدم تشكیل ستادهای شهرستانی و كارگروه تخصصی در شهرستان‌های استان افزود: راه و شهرسازی استان با انجام مطالعه میدانی در قالب طرح‌های كالبدی – اقتصادی – اجتماعی پروژه‌هایی را در محلات هدف تهیه نموده است.

وی با اشاره به اینكه استان اردبیل جزو سه استان برتر در اجرای برنامه‌های بازآفرینی پایدار شهری است، افزود: این اداره كل در نظر دارد نسبت به تهیه بانك اطلاعاتی جامع محلات هدف و شناسایی سازمان‌های مردم نهاد منطبق بر مطالعات انجام یافته اقدام نماید تا با اولویت‌بندی محلات بتواند در توسعه پایدار آنها اقدامات موثرتری به انجام رساند.

بنابر این گزارش در این جلسه مقرر شد سهمیه تسهیلات برای شهرهای گرمی، بیله سوار و كوثر اختصاص یابد و جلسات ستادهای شهرستانی نیز بصورت ماهانه تشكیل و گزارش آن به ستاد استانی ارسال شود.

نظر شما